Een showroom boordevol kekke merkproducten

Dit verhaal gaat over niet één maar twee bedrijven. De Kracht van Merken en KEK │ Promotionele Producten huizen allebei op dezelfde locatie, zijn allebei van dezelfde eigenaar,  werken met merk- en kwalitatieve producten én vullen elkaar bovendien perfect aan. Met de feestdagen in aantocht weten heel veel ondernemers de weg naar Oosterhout weer te vinden. Daarbij worden ze zéker niet teleurgesteld.

Coen Halters ontvangt zijn gasten met trots in zijn showroom aan de Bredaseweg 108a in Oosterhout. Daar huist hij sinds zomer vorig jaar met zijn beide bedrijven. De Kracht van Merken en KEK │Promotionele Producten beschikken er samen over een showroom, waar je je ogen uitkijkt. Het aanbod aan luxe merkartikelen is er echt té breed om op te noemen. “Hier is het gemakkelijk om een mooi deel van assortiment te laten zien”, straalt de ondernemer in luxe business gifts, cadeaus, maatwerk loyalty-programma’s, give-aways en relatiegeschenken, al gebruikt hij dat laatste woord liever niet. Midden tussen een groot aantal andere bedrijven zit Halters  op zijn plek. De bedrijvigheid om hem heen zorgt ervoor dat hij de drempel in het Tricorp businesscenter graag laag en de deur veelal open houdt.

Work in progress
Wanneer hij naar zijn bedrijven kijkt, spreekt Halters van ‘work in progress’. “Dat hoort er in onze business nou eenmaal bij. Het assortiment ontwikkelt zich steeds. Er komen dingen bij maar er gaan ook producten uit. We hebben hier gelukkig de ruimte om daarmee te spelen.” Het centrale doel dat hij voor ogen heeft, omschrijft hij daadkrachtig: “Ik wil dingen verkopen waar ik zélf achter sta.” Dat betekent dat hij continu in beweging is, qua producten en qua aanbod. Hij ziet tot zijn genoegen dat er een enorme verduurzaming gaande is. Dat leidt tot hoogwaardige producten, die langer meegaan.

KEK
Waar De Kracht van Merken zich vooral richt op luxe producten van bekende merken, die per stuk te bestellen zijn, heeft Coen met KEK een stevig tweede ijzer in het vuur. “Kek staat voor gaaf, chique, opvallend”, verduidelijkt hij. “Daarmee zitten we letterlijk van Maastricht tot Groningen. Ik zou daarmee ook graag méér lokaal en regionaal in beeld komen. Daar kan de showroom zeker bij helpen.” KEK richt zich enerzijds op promotionele producten, business gifts en merchandising, en anderzijds op maatwerk loyalty-programma’s voor het MKB (sparen voor fraaie producten), bijvoorbeeld in de aansprekende vorm van de KEKBOX: een pakket vól kekke gadgets en cadeaus. Die KEKBOX is vanaf 25 stuks te bestellen, voor elke doelgroep, elk budget en ieder geefmoment. “Producten die je krijgt moet je ook met plezier gebruiken, thuis of op je werk. Dan bereik je als gever ook je doel.”

Kerstpakketten
Het formaat van de KEKBOX is aan te passen aan de inhoud en kan bijvoorbeeld ideaal dienen als kerstpakket. Halters werkt met sterke en betrouwbare leveranciers, die met producten komen die ‘kek’zijn. “Denk aan Rituals, aan hippe waterflessen of aan een fles cava met een eigen (gouden) bedrukking.” Dergelijke producten hebben soms wat tijd nodig, maar daar krijg je zowel als gever als ontvanger iets voor terug. Coen kijkt ook al vooruit richting WK Voetbal, maar ziet de aankomende kerst als primair doel: met zijn Kekke Kerstpakketten. “Het gaat er altijd om dat je de ontvanger van zo’n pakket het gevoel geeft dat je er moeite voor gedaan hebt. Dan voelen mensen zich extra gewaardeerd, met al dat moois dat ze krijgen.”

Ook interessant

10 tips om uw bedrijf cybersafe te maken

Veel ondernemers beseffen niet hoe kwetsbaar ze zijn op het gebied van IT. Zeker bij ondernemers in de financiële dienstverlening is het van belang...

Niet alleen je voeten zijn in goede handen

Wie denkt dat een podotherapeut de hele dag met voeten bezig is, heeft het mis. Een podotherapeut als Wout Buijs behandelt patiënten met uiteenlopende...

Logo Technische Unie is niet voor niets groen

Duurzaamheid gaat veel verder dan alleen een paar zonnepanelen op je dak leggen. Daar weten ze bij Technische Unie álles van. Frans Reijerse, manager...

Voorkomen cybercriminaliteit begint met bewustwording

‘De vraag is niet óf u te maken krijgt met een cyberaanval, maar wannéér.’ Het staat er heel stellig, op de website van Asomis...