ROI Verhogen: Een tweede merk, net zo sterk!

Een tweede merk, nét zo sterk!

Veel bedrijven komen op een punt in hun onderneming dat ze een breder aanbod van hun diensten, producten of service willen aanbieden. Ze moeten bijvoorbeeld té vaak nee-verkopen of willen een andere, nieuwe doelgroep bereiken. Bedrijven kunnen er dan voor kiezen om een geheel nieuw merk toe te voegen aan hun onderneming. Want wanneer je een nieuwe of andere doelgroep aan wil boren, dan kan het aanbod, de tone of voice en targeting van elkaar verschillen. Dan is een tweede merk realiseren vaak nóg sterker dan een bestaand merk uitbreiden.

 

Full-service marketingpartner van het nieuwe merk van Monné Zorg & Beweging

Ook voor Monné Zorg & Beweging hebben we een tweede merk gebouwd. Naast de specialisaties in de zorg voor fysiotherapie en ergotherapie, wilden ze ook graag fitness en personal training aanbieden, om zo een bredere doelgroep aan te spreken. Zo is Monné Fitness ontstaan. Dit tweede merk heeft de herkenbare uitstraling van Monné, maar wel met een eigen huisstijl, website, marketingmateriaal en campagnes. Bij Monné Fitness kun je sporten in een luxe omgeving onder professionele en persoonlijke begeleiding. Door middel van small group lessen, personal training, boksen of pilates kun je er voor ieder persoonlijk doel terecht. En met de verschillende locaties in Breda is Monné Zorg & Beweging áltijd in de buurt; voor zorg én fitness. “Wist je trouwens dat ook Monné Zorg & Beweging gebruik maakt van Life Fitness apparatuur; tevens een jarenlange en trouwe klant van ROI verhogen.”

 

Ook een sterk tweede merk?

Een tweede merk is dus nét zo sterk. Ben jij ondernemer en begint het te kriebelen om jouw bedrijf verder uit te breiden en een sterk tweede merk neer te zetten? Het team van ROI verhogen kan jou daarin adviseren en het voor je uitvoeren.

 

Practice what you preach

Wist je dat wijzelf een mooi voorbeeld zijn van een tweede merk in de markt zetten?

ROI verhogen heeft voor zijn eigen animatiebureau het merk ROI animations uitgerold.

Een animatiestudio onder de paraplu van ROI verhogen. Animaties maken is zo’n specifieke dienst, dat we hebben besloten om hier een sterk nieuw merk voor op te bouwen. Een merk met een eigen huisstijl, tone of voice, website en met andere marketingonderdelen. Maar natuurlijk wel mét de herkenbare touch van ROI verhogen.

Monne-fitness.nl & Roi-animations.nl

Ook interessant

Jaco Balemans: ‘Mijn werk is mijn hobby’

Er zijn ondernemers die niet uit de media weg te slaan zijn. En er zijn ondernemers die liever op de achtergrond blijven. Tot die...

Hap&Tap Magazine: Printmedia in een veranderend Landschap

De Bredase broers Michel en Marc Neuféglise runnen samen al 18 jaar het blad Hap&Tap Magazine. Hierin zetten ze horecabedrijven en leveranciers uit Brabant,...

Technische Unie toont zijn groene gezicht

Duurzaamheid. Daar moet je niet te veel over nadenken: dat moet je gewoon dóén. Technische Unie maakt dat graag een stukje gemakkelijker. Als onderdeel...

Koper staat centraal bij goede ICT-inkoop

Je moet maar durven. Een traditioneel proces zodanig transformeren, dat daardoor een hele nieuwe discipline ontstaat. Chris van Rooij en Paul van Oers deden...