ROI Verhogen: Een tweede merk, net zo sterk!

Een tweede merk, nét zo sterk!

Veel bedrijven komen op een punt in hun onderneming dat ze een breder aanbod van hun diensten, producten of service willen aanbieden. Ze moeten bijvoorbeeld té vaak nee-verkopen of willen een andere, nieuwe doelgroep bereiken. Bedrijven kunnen er dan voor kiezen om een geheel nieuw merk toe te voegen aan hun onderneming. Want wanneer je een nieuwe of andere doelgroep aan wil boren, dan kan het aanbod, de tone of voice en targeting van elkaar verschillen. Dan is een tweede merk realiseren vaak nóg sterker dan een bestaand merk uitbreiden.

 

Full-service marketingpartner van het nieuwe merk van Monné Zorg & Beweging

Ook voor Monné Zorg & Beweging hebben we een tweede merk gebouwd. Naast de specialisaties in de zorg voor fysiotherapie en ergotherapie, wilden ze ook graag fitness en personal training aanbieden, om zo een bredere doelgroep aan te spreken. Zo is Monné Fitness ontstaan. Dit tweede merk heeft de herkenbare uitstraling van Monné, maar wel met een eigen huisstijl, website, marketingmateriaal en campagnes. Bij Monné Fitness kun je sporten in een luxe omgeving onder professionele en persoonlijke begeleiding. Door middel van small group lessen, personal training, boksen of pilates kun je er voor ieder persoonlijk doel terecht. En met de verschillende locaties in Breda is Monné Zorg & Beweging áltijd in de buurt; voor zorg én fitness. “Wist je trouwens dat ook Monné Zorg & Beweging gebruik maakt van Life Fitness apparatuur; tevens een jarenlange en trouwe klant van ROI verhogen.”

 

Ook een sterk tweede merk?

Een tweede merk is dus nét zo sterk. Ben jij ondernemer en begint het te kriebelen om jouw bedrijf verder uit te breiden en een sterk tweede merk neer te zetten? Het team van ROI verhogen kan jou daarin adviseren en het voor je uitvoeren.

 

Practice what you preach

Wist je dat wijzelf een mooi voorbeeld zijn van een tweede merk in de markt zetten?

ROI verhogen heeft voor zijn eigen animatiebureau het merk ROI animations uitgerold.

Een animatiestudio onder de paraplu van ROI verhogen. Animaties maken is zo’n specifieke dienst, dat we hebben besloten om hier een sterk nieuw merk voor op te bouwen. Een merk met een eigen huisstijl, tone of voice, website en met andere marketingonderdelen. Maar natuurlijk wel mét de herkenbare touch van ROI verhogen.

Monne-fitness.nl & Roi-animations.nl

Ook interessant

Een dagje meekijken met Hans van den Dobbelsteen

Hoi! Ik ben Hans van den Dobbelsteen, trotse eigenaar van werving- en selectiebureau DICE Vakpersoneel. Ik geef je graag een kijkje in mijn werkdag. DE...

7 vragen aan Arathorn Gummlich

Stappen & Shoppen richt zich al bijna vijftien jaar op de promotie van horeca, retail en cultuur in Breda. Dit doen ze door middel...

Frank de Bot – Voor evenementen die beklijven

Wanneer je van je eigen naam een merknaam kunt maken, dan doe je iets goed. Daarin slaagde Frank de Bot, allesbehalve een onbekende in...

Met een positief gevoel 2024 in

'Makelaars met een horecahart'. Dat is de alleszeggende slogan waarmee Hormax Horecamakelaars zich, ook in Breda, presenteert. Horecamakelaar Ivo Mermans is daar het gezicht...