ROIVERHOGEN: DE TROTSE MARKETINGPARTNER VAN BOREK

De tuinmeubelen van Borek zijn ontworpen door gerenommeerde designers van Nederlandse bodem. Borek biedt hedendaagse buitenmeubelen van topkwaliteit aan. Ook voor de merken Max & Luuk en Yoi Furniture is ROI verhogen de marketingpartner, kortom alles onder één dak.

GAVE MERKEN WAAR JULLIE MEE SAMENWERKEN! WAT WAS DE VRAAG VANUIT BOREK?
“Zeker weten en daar zijn wij ook heel trots op. Borek wilde een partij die snel kan schakelen, dynamisch is en zowel bestaande als nieuwe labels nationaal en internationaal in de (digitale) markt kan zetten. Wij hebben alle expertise in huis om al deze mooie merken maximaal te versterken”, vertelt Igor trots.

EEN LEUKE UITDAGING. WAT BETEKENEN JULLIE ALS MARKETINGPARTNER VOOR DEZE LABELS?
“Ieder merk heeft zijn eigen propositie en focus. Voor alle labels rollen wij een krachtige strategie en bijpassend aanvalsplan uit. Met trots hebben we voor alle labels de fraaie en meertalige websites én webwinkels gerealiseerd. Tevens verzorgen wij de gehele digital marketing en optimalisaties voor alle merken.”

HOE WERPT DEZE FIJNE SAMENWERKING ZIJN VRUCHTEN AF?
“Er worden mooie resultaten behaald met de websites, webshops en uit de lopende marketingcampagnes. Dit is duidelijk terug te zien in de statistieken. Alle data & dashboards laten positieve ontwikkelingen zien. Dat is het resultaat van een fijne en intensieve samenwerking waarin we continue met elkaar schakelen en elkaar scherp houden.”

EN WAAROM ZIJN JUIST JULLIE DE IDEALE PARTNER VOOR BOREK?
“Tuinmeubelen zijn natuurlijk seizoensgebonden en alle labels zijn zeer dynamisch. De flexibiliteit die hierdoor gevraagd wordt kunnen wij garanderen en waarborgen”, verzekert Igor. “We hebben dagelijks contact en zijn continue met alle labels aan het schakelen. Geen gedoe met een ticketsysteem of slechts één aanspreekpunt; bij ons weet heel het ROI-team waar we in het traject staan”, zegt Igor opgetogen.

WAT KUNNEN WE NOG MEER VAN ROI VERHOGEN VERWACHTEN?
“In de volgende edities gaan jullie nog meer van ROI verhogen en zijn klanten zien. Zo wordt een heldere kijk in de ROI keuken gegeven en zien jullie welke merken ROI verhogen zoal versterkt.”

Ook interessant

Saskia van Erven – Een reis van hoofd naar hart

Na een studie economie en het runnen van een sustainable modelabel, koos Saskia van Erven (42) ervoor om steeds meer te gaan ondernemen vanuit...

Een geel-zwart hart

Wat heb ik afgezien! Op de dag dat NAC promoveerde naar de Eredivisie. Vol goede moed en met voldoende vertrouwen begaf ik me naar...

Zeg me alsjeblieft nooit meer hoe slim ik ben….!

Heb jij ook zoveel verschillende generaties op de werkvloer rondlopen? En worstel jij ook met de vraag hoe je je mensen gemotiveerd kunt houden...

Hoe zorg je voor een prettige werkomgeving?

In tijden van arbeidskrapte is het binden en boeien van medewerkers een uitdagende taak. Carlo van Overveld, mede-eigenaar van A Brand New Day en...