ROIVERHOGEN: DE TROTSE MARKETINGPARTNER VAN BOREK

De tuinmeubelen van Borek zijn ontworpen door gerenommeerde designers van Nederlandse bodem. Borek biedt hedendaagse buitenmeubelen van topkwaliteit aan. Ook voor de merken Max & Luuk en Yoi Furniture is ROI verhogen de marketingpartner, kortom alles onder één dak.

GAVE MERKEN WAAR JULLIE MEE SAMENWERKEN! WAT WAS DE VRAAG VANUIT BOREK?
“Zeker weten en daar zijn wij ook heel trots op. Borek wilde een partij die snel kan schakelen, dynamisch is en zowel bestaande als nieuwe labels nationaal en internationaal in de (digitale) markt kan zetten. Wij hebben alle expertise in huis om al deze mooie merken maximaal te versterken”, vertelt Igor trots.

EEN LEUKE UITDAGING. WAT BETEKENEN JULLIE ALS MARKETINGPARTNER VOOR DEZE LABELS?
“Ieder merk heeft zijn eigen propositie en focus. Voor alle labels rollen wij een krachtige strategie en bijpassend aanvalsplan uit. Met trots hebben we voor alle labels de fraaie en meertalige websites én webwinkels gerealiseerd. Tevens verzorgen wij de gehele digital marketing en optimalisaties voor alle merken.”

HOE WERPT DEZE FIJNE SAMENWERKING ZIJN VRUCHTEN AF?
“Er worden mooie resultaten behaald met de websites, webshops en uit de lopende marketingcampagnes. Dit is duidelijk terug te zien in de statistieken. Alle data & dashboards laten positieve ontwikkelingen zien. Dat is het resultaat van een fijne en intensieve samenwerking waarin we continue met elkaar schakelen en elkaar scherp houden.”

EN WAAROM ZIJN JUIST JULLIE DE IDEALE PARTNER VOOR BOREK?
“Tuinmeubelen zijn natuurlijk seizoensgebonden en alle labels zijn zeer dynamisch. De flexibiliteit die hierdoor gevraagd wordt kunnen wij garanderen en waarborgen”, verzekert Igor. “We hebben dagelijks contact en zijn continue met alle labels aan het schakelen. Geen gedoe met een ticketsysteem of slechts één aanspreekpunt; bij ons weet heel het ROI-team waar we in het traject staan”, zegt Igor opgetogen.

WAT KUNNEN WE NOG MEER VAN ROI VERHOGEN VERWACHTEN?
“In de volgende edities gaan jullie nog meer van ROI verhogen en zijn klanten zien. Zo wordt een heldere kijk in de ROI keuken gegeven en zien jullie welke merken ROI verhogen zoal versterkt.”

Ook interessant

Elektrisch rijden: Feit of fabel?

RG Ulvenhout mag met trots aankondingen dat ze opnieuw de duurzaamheids-certificering GroenGedaan! én de kwaliteitscertificering Qualified Modern Car Repair heeft behaald! Een mooi bruggetje...

Neem geen genoegen met gemiddeld!

Het zou zomaar kunnen dat u bij het lezen van dit verhaal denkt: 360dgtl, waar ken ik die naam toch van? Dan bent u...

Overal een toegevoegde waarde

Wat doe je als ondernemer, wanneer je merkt dat je er niet aan toekomt om de dingen te doen, die je wilt doen? Omdat...

Een goede vloer is altijd de basis

Ondernemen, dat moet je in het bloed zitten. Dan zit het bij Joep Schellekens wel goed. Hij wilde op jonge leeftijd altijd al importeur...