WOT! Promotions

Goed voornemen: durf op te vallen!

Weet u waar de beste leverancier van promotionele producten in de driehoek Den Bosch – Tilburg – Breda gevestigd is? Niet in Den Bosch. Niet in Tilburg. En óók niet in Breda. Dat bedrijf zit in Waalwijk: prima bereikbaar vanuit al die genoemde steden, fysiek en digitaal méér dan vindbaar en altijd bereid om maatwerk te leveren, zodat uw bedrijf op kan vallen. Uw goede voornemens voor 2022 beginnen met een bezoek aan WOT! Promotions.

Bij WOT! Promotions begrijpen ze het helemaal: dat u als ondernemer in de donkere maanden van het jaar uw hoofd breekt over het onderscheidend vermogen van uw bedrijf. Richting bestaande klanten, richting toekomstige klanten én richting uw medewerkers. “Dan is het beste voornemen wat je kunt maken om creatief je gezicht te laten zien”, stelt Edwin Bouman, marketingspecialist pur sang en al bijna een kwart eeuw gedreven actief met WOT! Promotions. Hij kent als geen ander de kracht van een goed promotioneel product. “Dat is iets anders dan zomaar een relatiegeschenk. Een promotioneel product is geen cadeautje maar een tastbaar reclamemiddel dat mensen langere tijd gebruiken en in bezit hebben.”

Verleid worden
Zo’n promotioneel product is goed voor de naamsbekendheid, mits het onderscheidend is en past bij zowel gever als ontvanger. WOT! weet precies hoe klanten en beoogde klanten via direct mail verleid kunnen worden: met fysieke producten op de deurmat. ‘De bobbel in de envelop’, zoals Bouman het noemt. Die uitingen kunnen bovendien zo duurzaam zijn als u maar wilt. “Ieder bedrijf is een merk”, verduidelijkt Edwin nog maar eens. “Geef die merkbeleving dan ook mee aan je klanten. Durf op te vallen! Zichtbaarheid is cruciaal.” De mogelijkheden daartoe zijn ongekend. Het salesteam van WOT! – Edwin, Linda, Daniëlle, Sanne en Manon – vormt een sterke sparringpartner om tot het beste resultaat te komen. U bent welkom in Waalwijk, maar ze komen óók graag naar u toe.

 

Ook interessant

Jaco Balemans: ‘Mijn werk is mijn hobby’

Er zijn ondernemers die niet uit de media weg te slaan zijn. En er zijn ondernemers die liever op de achtergrond blijven. Tot die...

Hap&Tap Magazine: Printmedia in een veranderend Landschap

De Bredase broers Michel en Marc Neuféglise runnen samen al 18 jaar het blad Hap&Tap Magazine. Hierin zetten ze horecabedrijven en leveranciers uit Brabant,...

Technische Unie toont zijn groene gezicht

Duurzaamheid. Daar moet je niet te veel over nadenken: dat moet je gewoon dóén. Technische Unie maakt dat graag een stukje gemakkelijker. Als onderdeel...

Koper staat centraal bij goede ICT-inkoop

Je moet maar durven. Een traditioneel proces zodanig transformeren, dat daardoor een hele nieuwe discipline ontstaat. Chris van Rooij en Paul van Oers deden...