WOT!, voor als het op moet vallen

“Een balpen kent zeven eigenaren. Als daar de naam van je bedrijf op staat is dat de meest onderschatte vorm van reclame maken die er is.” Was getekend: Edwin Bouman van WOT! Promotions uit Waalwijk. WOT! is gróót in promotionele producten, merchandise en relatiegeschenken; kortom onderscheidende merkpromoties. En dat gaat uiteraard verder dan balpennen, véél verder.

WOT! is al méér dan 20 jaar lang een speler van formaat in de wereld van promotionele artikelen en relatiegeschenken. “In de basis zijn wij een generalist in promotionele producten: tastbare producten, waar een naam op kan”, zo vat Edwin Bouman het samen. Anno 2020 is zijn bedrijf echter veel méér dan alleen een fysieke en online showroom van die artikelen. Zo is WOT! zich ook gaan bewegen in de loyaliteitsprogramma’s en worden er webshops gebouwd, waarin bedrijven hun eigen producten creatief kunnen presenteren. En dat alles in de herkenbare huisstijl van de betreffende klant.

Meedenken
WOT! denkt graag met ondernemers mee over de positionering van hun bedrijf en wat daar allemaal bij past. Het spreekt voor zich dat de klant aan promotionele producten een enorm ruime keus heeft. In de showroom kom je ogen tekort en vliegen de opvallende trends je om de oren. Van een diversiteit aan groene en verantwoorde producten met een verhaal tot mobiele telefoon- gerelateerde artikelen en van sokken met het eigen bedrijfslogo erop tot drinkware: een fraaie duurzame lijn waterflessen. Met een solide basis in Waalwijk werkt WOT! voor klanten in héél Nederland. Door als het ware in de huid van de klant te kruipen slaagt het team van WOT! erin om altijd en overal onderscheidend maatwerk te leveren.

Kerstgeschenken
Al in de zomer ondergaat de showroom van WOT! een forse gedaanteverandering. Vanaf dat moment staan de kerstgeschenken met een persoonlijke touch centraal. Zoals de klant van WOT! mag verwachten voeren ook daarbij creativiteit en originaliteit de boventoon, in alle facetten en voor elk budget. De eigen giftbox , die WOT! aan bezoekers van de showroom meegeeft is een lichtend voorbeeld van wat er op promotioneel gebied zoal mogelijk is. De collectie branding in de eigen rood-witte huisstijl van WOT! vormt een perfecte bron van inspiratie. WOT! dus, voor als het op moet vallen!

 

Ook interessant

Web3: De Toekomst van Investeren na de Crypto-Hype

Hoort u ook niets meer over crypto op verjaardagsfeestjes? Dat is geen toeval. Als ervaren marktkenner met 10 jaar in deze sector, zie ik...

Innovatieve afvaloplossingen voor bedrijven en particulieren

Van den Noort begrijpt dat afvalstromen net zo divers zijn als de bedrijven en particulieren die er gebruik van maken. Al sinds 1944 biedt...

Bijna een recordjaar voor Hormax

Een jaar geleden stond boven het verhaal van Hormax Horecamakelaars in dit magazine de kop: ‘Met een goed gevoel 2024 in’.  Dat blijkt Ivo...

Waarom één miljoen niet altijd één miljoen is

Heb je ooit gehoord van een bieding van, laten we zeggen, één miljoen euro ‘cash & debt free’ voor een bedrijfsovername? Het klinkt simpel,...