Een goede social mediastrategie begint bij YOUR BUSINESS ONLINE

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Pinterest. WhatsApp. YouTube. Het zijn allemaal social mediakanalen, die ook zakelijk steeds vaker worden ingezet. Veel ondernemers zien echter door de bomen het bos niet en laten kansen liggen om hun bedrijf te laten groeien en optimaal te profileren. Een goede social mediastrategie is dan ook onmisbaar. Die begint… bij YOUR BUSINESS ONLINE. 

Toen Dirk Foesenek en Joeri Peeters negen jaar geleden vanuit Etten-Leur startten met Your Business Online was al wel duidelijk dat veel bedrijven worstelden met social media. Door het combineren van hun achtergrond – Dirk in de branding, Joeri in de online marketing – wilden ze bedrijven gaan ondersteunen en adviseren op social mediagebied. En dus is Your Business Online géén reclamebureau, maar een social media bureau. De opgebouwde klantenportefeuille mag als ‘divers’ worden getypeerd. Zo is Your Business Online bijvoorbeeld sterk in de watersportbranche én in de luchtvaartbranche.

Specialisten
Your Business Online is officieel partner van Facebook en LinkedIn en beschikt inmiddels over een dozijn jonge en creatieve medewerkers, échte specialisten in social media. “We zijn heel innovatief, zorgen dat we altijd bijblijven”, stelt Joeri met gepaste trots. “Daardoor weten we veel meer dan één marketeer op kantoor. Wij verzorgen nextlevel social mediacampagnes.” De veelzijdigheid en resultaatgerichtheid van Your Business Online stuwen het bedrijf op in de vaart der volkeren. Met een naam die als vlag de lading perfect dekt weet Your Business Online steeds meer middelgrote MKB- bedrijven en landelijke organisaties aan zich te binden. Het spreekt voor zich dat heel actief netwerken én een meer dan uitstekende vindbaarheid op social media daar mede hun steentje aan bijdragen. Trouwe klanten “Klanten groeien met ons mee”, concludeert Dirk tevreden. “We hebben heel veel trouwe klanten, waarvoor we steeds weer nieuwe dingen mogen doen.

Daarbij kunnen we werkelijk álles meetbaar maken: het online en offline bereik, de hoeveelheid leads, noem maar op.” Joeri vult hem aan: “Wij willen gezien worden als externe collega’s. We werken vanaf onze eigen locatie laagdrempelig samen met onze klanten. Daarbij is er natuurlijk altijd sprake van maatwerk.” De kennis en kunde staan buiten kijf. “Wij moeten gewoon elke vraag over elk social medium kunnen beantwoorden”, klinkt Dirk stellig. Het ontzorgen van de klant gaat zó ver, dat Your Business Online ook webcare aanbiedt. “Wij openen ondernemers de ogen over hoe ze naar buiten treden”, klinkt het eendrachtig. “Daar hebben ze baat bij.”

 

Ook interessant

Van het Bredase stadsleven naar een Italiaanse droomcamping

Een camping beginnen in Italië: het klinkt als een romantische droom. Voor de Bredase Inke en Jort werd die droom werkelijkheid. Met hun vertrek...

Toekomstbestendig bouwen is het doel

De energiecampus Breda voelt zich helemaal op zijn plek  in het bouw en techniek centrum Breda aan de Biesdonkweg. Daar wordt gericht werk gemaakt...

Jouw event begint bij Eddy Vonk

De naam klinkt alsof je die in een willekeurig stripverhaal of tekenfilm tegen kunt komen. Kabeng! Dat is immers vaak de aanduiding van een...

Dealmakers en Dealbreakers bij bedrijfsoverdracht

Een succesvolle bedrijfsovername draait om meer dan een goede prijs. Hieronder worden een aantal veelvoorkomende dealbreakers en dealmakers toegelicht die invloed hebben op of...