Alle binnen- en buitenreclame in één pakket

Er zijn tal van manieren om jezelf als bedrijf te presenteren naar je klanten en potentiële klanten. Van gevelreclame tot het beletteren van voertuigen, van raambelettering tot lichtreclame en carwrapping. Media-Topper in Breda beheerst al die diensten tot in de perfectie. Eigenlijk hoeft Mark Hakkens dan ook geen reclame te maken voor zijn bedrijf. Dat doet zijn werk voor anderen wel.

Mark Hakkens besloot in 2014 voor zichzelf te beginnen. Media-Topper was geboren en maakte razendsnel naam in Breda en omgeving. Inmiddels is het bedrijf zelfs landelijk actief, wordt er rustig voor een spandoekje naar Apeldoorn gereden. Op de website komt een reeks aan logo’s voorbij, van indrukwekkend gevarieerde klanten, waarvoor Media-Topper al mocht werken. 

Specialist
Media-Topper presenteert zich als specialist in alle voorkomende binnen- en buitenreclame. En daar is geen letter aan gelogen. Media-Topper is van alle markten thuis, van bedenken en creëren tot monteren aan toe. “Klanten vinden hier alles in één pakket”, beseft Hakkens. “Van drukwerk tot signing.” In alle reclamevormen kiest Media-Topper structureel voor kwaliteit, zowel in materiaal als in uitvoering. Geen goedkope folies dus en bijvoorbeeld van longlife materiaal gemaakte bedrijfsvlaggen. Mark kijkt ook goed naar de omstandigheden waaronder hij zijn werk moet leveren. “Ik plak per definitie niet wanneer het kouder dan 10 graden is.”

Door altijd en overal kwaliteit te garanderen én te leveren, kan Media-Topper bogen op een sterke mond-tot-mondreclame. De ene tevreden klant brengt de volgende binnen. Dat komt mede doordat alle moderne en hippe reclametechnieken terugkomen. “Zo zijn textieldoeken momenteel hot”, vertelt Mark. “Die hebben we zelf in ons kantoor een hangen, waarop de binnenstad van Breda levensgroot staat afgebeeld. Dat is een echte eyecatcher.” Zijn meest dierbare hulpmiddel is zijn printer, waarmee hij zowel perfect kan printen als plotten. Ach: eigenlijk is het simpel: Media-Topper ontzorgt op reclamegebied van A tot Z!

 

 

Ook interessant

Jaco Balemans: ‘Mijn werk is mijn hobby’

Er zijn ondernemers die niet uit de media weg te slaan zijn. En er zijn ondernemers die liever op de achtergrond blijven. Tot die...

Hap&Tap Magazine: Printmedia in een veranderend Landschap

De Bredase broers Michel en Marc Neuféglise runnen samen al 18 jaar het blad Hap&Tap Magazine. Hierin zetten ze horecabedrijven en leveranciers uit Brabant,...

Technische Unie toont zijn groene gezicht

Duurzaamheid. Daar moet je niet te veel over nadenken: dat moet je gewoon dóén. Technische Unie maakt dat graag een stukje gemakkelijker. Als onderdeel...

Koper staat centraal bij goede ICT-inkoop

Je moet maar durven. Een traditioneel proces zodanig transformeren, dat daardoor een hele nieuwe discipline ontstaat. Chris van Rooij en Paul van Oers deden...