De wereld van bedrijfstelefonie is de afgelopen jaren flink veranderd. Traditioneel telefoneren heeft plaatsgemaakt voor Voice over IP (VoIP), bellen via internet en systemen met meerdere lijnen. Bij Telepuls weten ze hoe belangrijk het is om in te spelen op deze ontwikkelingen en bieden daarom de beste oplossingen voor bedrijfscommunicatie. Experts Leon van der Pluijm, eigenaar van Telepuls en Rick van Ekkendonk, verantwoordelijk voor het White Label Services kanaal van Dstny, delen hun visie over de veranderingen in de markt van bedrijfscommunicatie.
Mobiel werken: “Mobile first”
Leon benadrukt dat “mobile first” tegenwoordig het motto is. Mobiele telefoons zijn nu veelzijdige zakmessen, bedoeld om mee te bellen, maar ook met allerlei tools om bijvoorbeeld professioneel online mee te vergaderen. Het @Work portfolio van T-Mobile sluit hier perfect op aan door het aanbieden van verschillende mobiele abonnementen geïntegreerd in het Dstny UCaaS-platform. Klantcontact komt tegenwoordig via verschillende kanalen binnen, zoals WhatsApp en Facebook, en daarom is social media integratie in zakelijke telefonie onmisbaar om optimaal bereikbaar te zijn.
Integratie van verschillende oplossingen
Rick benadrukt dat omnichannel communicatie steeds belangrijker wordt voor het mkb, maar in de regel is dat te duur en te complex voor kleine ondernemingen. Bij Dstny willen we omnichannel binnen bereik brengen van het mkb. Integraties van verschillende oplossingen worden daarbij steeds belangrijker. Ons eigen Dstny UCaaS-platform integreert bijvoorbeeld naadloos met de mobiele propositie van T-Mobile (@Work), waardoor je een goede “mobile first” ervaring zult hebben. Niet voor niets hebben we inmiddels al ruim 3 miljoen gebruikers in Europa actief. Verder verzorgen wij diverse integraties op bijvoorbeeld CRM- en ERP-systemen of Microsoft Teams en omnichannelmogelijkheden.
Makkelijker én persoonlijker
Bij Telepuls maken we bedrijfstelefonie makkelijker én persoonlijker. We bieden nauwkeurige filtering om te bepalen wat het beste bij de klant past. Zo bieden we bijvoorbeeld de mogelijkheid om Microsoft Teams te koppelen met telefooncentrales. Met moderne technologie maakt het echt niet meer uit waar je werkt. Of je nu thuis, op kantoor of onderweg bent, bij Telepuls bieden we oplossingen die perfect passen bij uw manier van
werken.
Betrouwbare partners en klanten
Telepuls is al ruim 30 jaar actief in de markt van bedrijfscommunicatie en heeft een intensieve samenwerking met Dstny om klanten de beste oplossingen te bieden. Samen willen we blijven groeien en innoveren. Rick vat samen dat het hebben van een goede waarde propositie de basis is, maar hiervoor heb je natuurlijk trouwe partners en klanten nodig die er ook in geloven. Laten we hier samen aan werken, vandaag en morgen.