Een goede social mediastrategie begint bij YOUR BUSINESS ONLINE

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Pinterest. WhatsApp. YouTube. Het zijn allemaal social mediakanalen, die ook zakelijk steeds vaker worden ingezet. Veel ondernemers zien echter door de bomen het bos niet en laten kansen liggen om hun bedrijf te laten groeien en optimaal te profileren. Een goede social mediastrategie is dan ook onmisbaar. Die begint… bij YOUR BUSINESS ONLINE. 

Toen Dirk Foesenek en Joeri Peeters negen jaar geleden vanuit Etten-Leur startten met Your Business Online was al wel duidelijk dat veel bedrijven worstelden met social media. Door het combineren van hun achtergrond – Dirk in de branding, Joeri in de online marketing – wilden ze bedrijven gaan ondersteunen en adviseren op social mediagebied. En dus is Your Business Online géén reclamebureau, maar een social media bureau. De opgebouwde klantenportefeuille mag als ‘divers’ worden getypeerd. Zo is Your Business Online bijvoorbeeld sterk in de watersportbranche én in de luchtvaartbranche.

Specialisten
Your Business Online is officieel partner van Facebook en LinkedIn en beschikt inmiddels over een dozijn jonge en creatieve medewerkers, échte specialisten in social media. “We zijn heel innovatief, zorgen dat we altijd bijblijven”, stelt Joeri met gepaste trots. “Daardoor weten we veel meer dan één marketeer op kantoor. Wij verzorgen nextlevel social mediacampagnes.” De veelzijdigheid en resultaatgerichtheid van Your Business Online stuwen het bedrijf op in de vaart der volkeren. Met een naam die als vlag de lading perfect dekt weet Your Business Online steeds meer middelgrote MKB- bedrijven en landelijke organisaties aan zich te binden. Het spreekt voor zich dat heel actief netwerken én een meer dan uitstekende vindbaarheid op social media daar mede hun steentje aan bijdragen. Trouwe klanten “Klanten groeien met ons mee”, concludeert Dirk tevreden. “We hebben heel veel trouwe klanten, waarvoor we steeds weer nieuwe dingen mogen doen.

Daarbij kunnen we werkelijk álles meetbaar maken: het online en offline bereik, de hoeveelheid leads, noem maar op.” Joeri vult hem aan: “Wij willen gezien worden als externe collega’s. We werken vanaf onze eigen locatie laagdrempelig samen met onze klanten. Daarbij is er natuurlijk altijd sprake van maatwerk.” De kennis en kunde staan buiten kijf. “Wij moeten gewoon elke vraag over elk social medium kunnen beantwoorden”, klinkt Dirk stellig. Het ontzorgen van de klant gaat zó ver, dat Your Business Online ook webcare aanbiedt. “Wij openen ondernemers de ogen over hoe ze naar buiten treden”, klinkt het eendrachtig. “Daar hebben ze baat bij.”

 

Ook interessant

Ondernemen zit in de genen

Het is al vaker gesteld: ondernemers worden niet gemaakt, die worden geboren. BnP Accountancy & Advies in Bavel vormt daarvan het levende bewijs. Directeur...

Met plezier en enthousiasme deze opdracht aangenomen en afgerond

WIE? Kort geleden heeft De Houtregt Bedrijfsovernames een bedrijfsovername bij Euro-Service mogen begeleiden. Euro-Service is gespecialiseerd in het onderhoud van apparatuur in grootkeukens. Denk hierbij aan bijvoorbeeld fastfood...

Getrouwd worden door een bekende BABS uit Married at First Sight?

Jeroen Smits. We kennen hem als die spraakzame, grappige en ruimhartige trouwambtenaar van Married at First Sight. Maar wist je dat Jeroen ook nog comedian is? En dat hij...

Boeiende middag met Koch Advocaten

Van een bijzonder bedrijf mag je verwachten dat het voor een event ook een bijzondere locatie kiest. Dat deed Koch Advocaten, voor het twaalfde...