Een goede social mediastrategie begint bij YOUR BUSINESS ONLINE

Facebook. LinkedIn. Instagram. Twitter. Pinterest. WhatsApp. YouTube. Het zijn allemaal social mediakanalen, die ook zakelijk steeds vaker worden ingezet. Veel ondernemers zien echter door de bomen het bos niet en laten kansen liggen om hun bedrijf te laten groeien en optimaal te profileren. Een goede social mediastrategie is dan ook onmisbaar. Die begint… bij YOUR BUSINESS ONLINE. 

Toen Dirk Foesenek en Joeri Peeters negen jaar geleden vanuit Etten-Leur startten met Your Business Online was al wel duidelijk dat veel bedrijven worstelden met social media. Door het combineren van hun achtergrond – Dirk in de branding, Joeri in de online marketing – wilden ze bedrijven gaan ondersteunen en adviseren op social mediagebied. En dus is Your Business Online géén reclamebureau, maar een social media bureau. De opgebouwde klantenportefeuille mag als ‘divers’ worden getypeerd. Zo is Your Business Online bijvoorbeeld sterk in de watersportbranche én in de luchtvaartbranche.

Specialisten
Your Business Online is officieel partner van Facebook en LinkedIn en beschikt inmiddels over een dozijn jonge en creatieve medewerkers, échte specialisten in social media. “We zijn heel innovatief, zorgen dat we altijd bijblijven”, stelt Joeri met gepaste trots. “Daardoor weten we veel meer dan één marketeer op kantoor. Wij verzorgen nextlevel social mediacampagnes.” De veelzijdigheid en resultaatgerichtheid van Your Business Online stuwen het bedrijf op in de vaart der volkeren. Met een naam die als vlag de lading perfect dekt weet Your Business Online steeds meer middelgrote MKB- bedrijven en landelijke organisaties aan zich te binden. Het spreekt voor zich dat heel actief netwerken én een meer dan uitstekende vindbaarheid op social media daar mede hun steentje aan bijdragen. Trouwe klanten “Klanten groeien met ons mee”, concludeert Dirk tevreden. “We hebben heel veel trouwe klanten, waarvoor we steeds weer nieuwe dingen mogen doen.

Daarbij kunnen we werkelijk álles meetbaar maken: het online en offline bereik, de hoeveelheid leads, noem maar op.” Joeri vult hem aan: “Wij willen gezien worden als externe collega’s. We werken vanaf onze eigen locatie laagdrempelig samen met onze klanten. Daarbij is er natuurlijk altijd sprake van maatwerk.” De kennis en kunde staan buiten kijf. “Wij moeten gewoon elke vraag over elk social medium kunnen beantwoorden”, klinkt Dirk stellig. Het ontzorgen van de klant gaat zó ver, dat Your Business Online ook webcare aanbiedt. “Wij openen ondernemers de ogen over hoe ze naar buiten treden”, klinkt het eendrachtig. “Daar hebben ze baat bij.”

 

Ook interessant

9 vragen aan… Rob Adriaanse, eigenaar van restaurant Humphrey’s

Humphrey's, gelegen in het bruisende centrum van Breda, op de hoek van de Catharinastraat en het Kasteelplein, is een restaurant waar vrijwel iedereen minstens...

Profs4Security en JGL Beveiligingen samen door als één

Eigenlijk verandert er voor de klanten in Breda en omgeving weinig tot niets, los van de naam van het bedrijf waarmee ze hun elektronische...

Elektrisch rijden: Feit of fabel?

RG Ulvenhout mag met trots aankondingen dat ze opnieuw de duurzaamheids-certificering GroenGedaan! én de kwaliteitscertificering Qualified Modern Car Repair heeft behaald! Een mooi bruggetje...

Neem geen genoegen met gemiddeld!

Het zou zomaar kunnen dat u bij het lezen van dit verhaal denkt: 360dgtl, waar ken ik die naam toch van? Dan bent u...