PR-workshop

Wil jij met jouw verhaal in de media?

Elke ondernemer en elk bedrijf kan in de media komen. Bedrijven die in de media komen, hebben vele voordelen. Ze worden gezien als expert binnen hun vakgebied. Hierdoor komen klanten vanzelf op hen af en zijn ze bereid om hun product te kopen of een samenwerking aan te gaan. En dat zonder geld uit te geven! Free publicity is the answer. Maar hoe bereik je dat dan voor jouw bedrijf?

Wil je nieuwe doelgroepen bereiken of nieuwe klanten binnenhalen? Meer top-of-mind zijn dan je concurrent? En wil je wel bekendheid, maar heb je geen grote budgetten voor reclamecampagnes?  Dan bel of mail je TALK ABOUT! De TALK ABOUT-adviseurs helpen je graag om jouw verhaal op de juiste manier te vertellen, want ze weten precies hoe je jouw verhaal zo vertelt, dat de media interesse krijgen.

TALK ABOUT organiseert regelmatig een PR-workshop voor organisaties en bedrijven. Tijdens deze workshop wordt de essentie van PR heel begrijpelijk uitgelegd. Daarnaast zit de workshop vol met opdrachten en praktijkvoorbeelden om jou te inspireren zelf aan de slag te gaan met PR.

TALK ABOUT heeft al vele workshops gegeven en de deelnemers waren altijd erg enthousiast. Lieke van het Regionaal Bureau Toerisme Heuvelrug Vallei: “Van tevoren was ik benieuwd wat ik eruit ging halen. We spraken over het peso-model en deze is ons wel bekend, maar we doen er eigenlijk niets mee. Het wordt tijd om dit op te pakken.” Wil je net als Lieke een PR-workshop volgen of wil je meer lezen over de PR- workshop? Klik dan hier en let’s talk!

Naast PR-workshops maakt TALK ABOUT veel content en kan het bureau je ondersteunen met het opstellen van je PR-strategie of influencer marketing. Nieuwsgierig naar wat TALK ABOUT voor jou kan betekenen? Klik dan hier!

Ook interessant

Duurzaam ondernemen duur? Niet met de juiste subsidies

Duurzaam ondernemen. Voor de een betekent dat milieuvriendelijke keuzes maken, sociale verantwoordelijkheid nemen, minder energie gebruiken. Misschien denk je direct aan zonnepanelen, warmtepompen en...

Een inspiratiehuys voor badkamers

Inspiratiehuys. Zo noemt Het Badhuys zich op de voorkant van een fraai eigen magazine, dat prominent de showroom siert. Die term slaat de spijker...

Basiq Cleaning: dé specialist in reiniging

Schoonmaken is een vak apart, en dat bewijst Roy Heessels met zijn bedrijf Basiq Cleaning. Na jarenlange ervaring in Breda is het bedrijf  weer...

Marketingtrends 2025: Authentiek zijn en AI inzetten

De kerstboom wordt al opgetuigd op kantoor en jullie marketingstrategie is nog niet klaar voor 2025? Dan wordt het toch echt tijd om eens...