Kaatje Jans: meer dan kaas

Er gaat niets boven een vers belegd broodje van Kaatje Jans
Heerlijk toch, die geur van verse broodjes. Heb je zin in een rijkelijk belegd broodje voor de lunch, maar heb je geen zin om de deur uit te gaan? Ga dan voor de luxe broodjes van Kaatje Jans. Smullen van een Broodje Moerwijker met Brabantse bourgondische ham, verse roomkaas, tomaat, komkommer, rucola en mosterd-dillesaus. Of ga voor een Clubsandwich; een toren van drie boterhammen, kipfilet, tomaat, ravigotesaus, uitgebakken spek, ei, komkommer en ijsbergsla. Uiteraard hebben we ook altijd nog de ‘basic broodjes’ met bijvoorbeeld ham, kaas, filet americain of kipsaté. Of deze klassieker; een luxe broodje carpaccio met huisgemaakte truffelsaus mag natuurlijk niet in dit rijtje ontbreken. 

Al onze ingrediënten komen vers van het mes of worden huisgemaakt door onze medewerkers. Kun je geen genoeg krijgen van onze verse truffel- of mosterd-dillesaus, lekkere rijpe ham of die éne salade? Alle producten zijn ook nog eens in onze winkel te koop. Kaatje Jans heeft alles om jezelf lekker te verwennen tijdens de lunch.

Gemakkelijk en snel online bestellen
We maken het je gemakkelijk, want je kunt onze broodjes eenvoudig via www. bredanoord.kaatjejans.nl of per e-mail bestellen. Kies uit een wit of tarwe pistolet, Italiaanse bol of prokorn bol. Heb je specifieke wensen? Vertel het ons, want niets is ons te gek.

De lekkerste broodjes voor tijdens de lunchpauze of vergaderpauze op het werk
Wil je je collega’s en jezelf verwennen met een lekker broodje van Kaatje Jans? Moet je weer eens overwerken? Heb je een lange vergadering met het team? Of heb je een zakelijke afspraak? Of je nu met 2 of met 50 personen bent; bij Kaatje Jans is alles mogelijk. Makkelijk online of per e-mail te bestellen en vliegensvlug bij jou op de stoep. Vers, knapperig en overheerlijk.

 

Ook interessant

Jaco Balemans: ‘Mijn werk is mijn hobby’

Er zijn ondernemers die niet uit de media weg te slaan zijn. En er zijn ondernemers die liever op de achtergrond blijven. Tot die...

Hap&Tap Magazine: Printmedia in een veranderend Landschap

De Bredase broers Michel en Marc Neuféglise runnen samen al 18 jaar het blad Hap&Tap Magazine. Hierin zetten ze horecabedrijven en leveranciers uit Brabant,...

Technische Unie toont zijn groene gezicht

Duurzaamheid. Daar moet je niet te veel over nadenken: dat moet je gewoon dóén. Technische Unie maakt dat graag een stukje gemakkelijker. Als onderdeel...

Koper staat centraal bij goede ICT-inkoop

Je moet maar durven. Een traditioneel proces zodanig transformeren, dat daardoor een hele nieuwe discipline ontstaat. Chris van Rooij en Paul van Oers deden...