FULL-SERVICE MARKETINGPARTNER MET EEN DUIDELIJKE FOCUS

Natuurlijk zijn er verschillende marketingbureaus waar je terecht kunt met jouw marketinguitdagingen, maar bij ROI verhogen in Breda zetten ze nét dat stapje extra. En dat al 8 jaar lang! Aan Breda in Business vertelt Igor Goossens, eigenaar van het bedrijf, zijn visie op een full-service marketingpartner en op welke manier het team van ROI verhogen merken versterkt.

Je hebt een duidelijke visie op marketingservice. Wat is deze visie?
“Ik ben van mening dat je continu toegevoegde waarde moet leveren aan je klant. Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat je één keer iets oplevert en dat je klant het daar jarenlang mee moet doen”, zegt Igor. “Ik hecht waarde aan het opbouwen van een transparante relatie met onze klanten. We hebben ook niet voor niets zo veel interactie en contact met ze. En ik merk, zeker in de coronatijd, dat zich dat uitbetaald. We hebben iets waardevols met onze klant opgebouwd en dat wordt klaarblijkelijk enorm gewaardeerd.”

Welke oplossing bieden jullie je klanten?
“Onze klanten hebben veel uiteenlopende behoeftes. Als full-service marketingpartner kunnen wij bedrijven zeer breed ondersteunen. Wij hebben drie versterkers die wij kunnen inzetten, namelijk: creatives, websolutions en online marketing. Werkzaamheden kunnen variëren van het ontwerpen van een logo of volledige huisstijl, het optimaliseren of volledig bouwen van een website en het opzetten van onderzoek, campagnes en dashboards. Alle kennis, expertise en flexibiliteit onder één dak en altijd werkend vanuit behoefte, doelgroep en doelstellingen.”

Maar wat doen jullie dan anders dan anderen?
“Wij schakelen door onze focus werkwijze zo frequent met onze klanten dat ze ons écht als een gewaardeerde collega en sparringpartner gaan zien. Dat vind ik het grootste compliment wat je als marketingbureau kunt krijgen. Onze werkwijze zorgt ervoor dat de strategie, positionering en uitvoering altijd op elkaar wordt afgestemd en wordt getoetst. Zo weten wij en onze klanten zeker dat we altijd de juiste focus hebben en behouden. Daarnaast worden de flexibele samenwerkings- mogelijkheden door onze klanten als zeer prettig ervaren.”

Klinkt interessant. Wat bedoel je met flexibele samenwerking?
“We werken op basis van consultancy. Dit betekent dat we werken met maandelijkse flexibele uren die de klant grotendeels zelf – op basis van prioriteit – kan inzetten. Als de klant op een bepaald moment meer focus wil op drukwerkzaken – omdat ze bijvoorbeeld op een beurs staan – dan kan hij daar zijn uren binnen de huidige samenwerking voor inzetten”, legt Igor enthousiast uit. Daarnaast hebben we een animatiestudio genaamd ROI animations. Wij maken krachtige bedrijfs- en uitleg- animaties die een merk onderscheidend in beweging brengen.”

Gaaf hoor! Kun je hier een voorbeeld van geven?
“Jazeker! We hebben onlangs voor tankstation OK een uitleganimatie gemaakt. NAC-supporters kunnen met hun seizoenkaartkorting krijgen op hun tankbon bij OK. Hoe dat precies werkt hebben we uitgelegd in een korte animatie. Daar ben ik als NAC-supporter stiekem best trots op”, zegt Igor met een brede glimlach. “Ook hebben we voor de Grote Clubactie meerdere animaties gerealiseerd. Zij kwamen met de volgende vraag: ‘hoe laten we de verschillende verkoopmethodes en werkwijze duidelijk aan onze vrijwilligers zien?’ Dit hebben we aan de hand van een uitleganimatie gerealiseerd. Leuk om te zien dat de Grote Clubactie dit jaar een recordbedrag heeft opgehaald!”

Wat kunnen we nog meer van roi verhogen verwachten?
“In de volgende drie edities gaan jullie nog meer van ROI verhogen horen en zien. Dan laten we onder andere een aantal voorbeelden/klanten uit de praktijk zien, zodat je kunt zien hoe en voor wie ROI verhogen merken versterkt. En – zeker niet onbelangrijk – er komt ook een gave winactie! Deze heeft alles te maken met ons animatiestudio ROI animations, oftewel: maak kans op een animatie

Ook interessant

Een dagje meekijken met Hans van den Dobbelsteen

Hoi! Ik ben Hans van den Dobbelsteen, trotse eigenaar van werving- en selectiebureau DICE Vakpersoneel. Ik geef je graag een kijkje in mijn werkdag. DE...

7 vragen aan Arathorn Gummlich

Stappen & Shoppen richt zich al bijna vijftien jaar op de promotie van horeca, retail en cultuur in Breda. Dit doen ze door middel...

Frank de Bot – Voor evenementen die beklijven

Wanneer je van je eigen naam een merknaam kunt maken, dan doe je iets goed. Daarin slaagde Frank de Bot, allesbehalve een onbekende in...

Met een positief gevoel 2024 in

'Makelaars met een horecahart'. Dat is de alleszeggende slogan waarmee Hormax Horecamakelaars zich, ook in Breda, presenteert. Horecamakelaar Ivo Mermans is daar het gezicht...