WOT!, voor als het op moet vallen

“Een balpen kent zeven eigenaren. Als daar de naam van je bedrijf op staat is dat de meest onderschatte vorm van reclame maken die er is.” Was getekend: Edwin Bouman van WOT! Promotions uit Waalwijk. WOT! is gróót in promotionele producten, merchandise en relatiegeschenken; kortom onderscheidende merkpromoties. En dat gaat uiteraard verder dan balpennen, véél verder.

WOT! is al méér dan 20 jaar lang een speler van formaat in de wereld van promotionele artikelen en relatiegeschenken. “In de basis zijn wij een generalist in promotionele producten: tastbare producten, waar een naam op kan”, zo vat Edwin Bouman het samen. Anno 2020 is zijn bedrijf echter veel méér dan alleen een fysieke en online showroom van die artikelen. Zo is WOT! zich ook gaan bewegen in de loyaliteitsprogramma’s en worden er webshops gebouwd, waarin bedrijven hun eigen producten creatief kunnen presenteren. En dat alles in de herkenbare huisstijl van de betreffende klant.

Meedenken
WOT! denkt graag met ondernemers mee over de positionering van hun bedrijf en wat daar allemaal bij past. Het spreekt voor zich dat de klant aan promotionele producten een enorm ruime keus heeft. In de showroom kom je ogen tekort en vliegen de opvallende trends je om de oren. Van een diversiteit aan groene en verantwoorde producten met een verhaal tot mobiele telefoon- gerelateerde artikelen en van sokken met het eigen bedrijfslogo erop tot drinkware: een fraaie duurzame lijn waterflessen. Met een solide basis in Waalwijk werkt WOT! voor klanten in héél Nederland. Door als het ware in de huid van de klant te kruipen slaagt het team van WOT! erin om altijd en overal onderscheidend maatwerk te leveren.

Kerstgeschenken
Al in de zomer ondergaat de showroom van WOT! een forse gedaanteverandering. Vanaf dat moment staan de kerstgeschenken met een persoonlijke touch centraal. Zoals de klant van WOT! mag verwachten voeren ook daarbij creativiteit en originaliteit de boventoon, in alle facetten en voor elk budget. De eigen giftbox , die WOT! aan bezoekers van de showroom meegeeft is een lichtend voorbeeld van wat er op promotioneel gebied zoal mogelijk is. De collectie branding in de eigen rood-witte huisstijl van WOT! vormt een perfecte bron van inspiratie. WOT! dus, voor als het op moet vallen!

 

Ook interessant

Van het Bredase stadsleven naar een Italiaanse droomcamping

Een camping beginnen in Italië: het klinkt als een romantische droom. Voor de Bredase Inke en Jort werd die droom werkelijkheid. Met hun vertrek...

Toekomstbestendig bouwen is het doel

De energiecampus Breda voelt zich helemaal op zijn plek  in het bouw en techniek centrum Breda aan de Biesdonkweg. Daar wordt gericht werk gemaakt...

Jouw event begint bij Eddy Vonk

De naam klinkt alsof je die in een willekeurig stripverhaal of tekenfilm tegen kunt komen. Kabeng! Dat is immers vaak de aanduiding van een...

Dealmakers en Dealbreakers bij bedrijfsoverdracht

Een succesvolle bedrijfsovername draait om meer dan een goede prijs. Hieronder worden een aantal veelvoorkomende dealbreakers en dealmakers toegelicht die invloed hebben op of...